torsdag 28. juni 2012

Takk for en fin dag på Sangsommerskolen!

Takk for en herlig "syngedag" med dyktige sangere!
Jeg vil takke alle elever på sangsommerskolen i Åsane for en fantastisk dag i går. Dere var konsentrerte og jobbet solid og bra gjennom hele dagen, til tross for alle mine ønsker om å synge på "dang" og "da da da", for å få en litt japansk feeling. Jeg hadde det veldig kjekt og var positivt overrasket over hvor bra låten "Take me to Tokyo" ble. Det var også spesielt å høre noen andre synge låten min, for det er første gang jeg jobber på denne måten med en av mine artistlåter.





Ser frem til å jobbe med dere igjen på fredag, og ikke glem å pugge tekst:) Så håper jeg dere tar med familie og venner på konserten, for den kommer til å bli kjempebra!

Klem fra artist Hanne Vatnøy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter pris på kommentarer og tilbakemldr, og vi prøver å svare alle!