mandag 25. juni 2012

Super oppstart på Sangsommerskolen!

I dag har vi hatt første kursdag på Sangsommerskolen i Åsane Kultursenter! Både instruktører og elever møtte opp klare til dyst klokken ti og nå har vi hatt fire kjekke timer sammen. Jeg er veldig imponert over hvor fort de tar stemmene og arrangementene, og jeg tror det kan bli en skikkelig bra konsert på fredag! I dag har vi jobbet oss gjennom de fire låtene vi skal gjøre på fellesen, men det har også blitt tid til litt individuell undervisning. Alle sangerne får en økt med undervisning alene sammen med enten meg eller medinstruktør Mariann i løpet av Sangsommerskoleuken, og i dag er det Thor Henrik og Vanja som har hatt time. Vi har også rukket å dele ut soloer på alle låtene vi skal synge og i morgen skal vi ha en lite økt på mikrofonteknikk før solistene får prøve seg i mikrofon. Under ser dere instruktør Mariann som prater med en forelder, og en liten miniøving med sangerne Henny og Thor Henrik helt i innspurten på denne kursdagen. Det er en herlig gjeng vi har med å gjøre, og dagen har gått så altfor fort. Vi gleder oss til fortsettelsen i morgen!;)







Hilsen fra daglig leder og hovedpedagog Marion Rodgers Løseth

2 kommentarer:

  1. Dette ser så kjekt ut:) Jeg gleder meg stort til onsdag- til å bl kjent med alle elevene. Kos dere så lenge.

    Vi sees!

    SvarSlett
  2. Dette ser så bra ut. Jeg gleder meg stort til å komme på onsdag, og bli kjent med alle elevene:) Gleder meg også til å jobbe med låten "Take me to Tokyo".

    Sees!
    klem fra Hanne

    SvarSlett

Vi setter pris på kommentarer og tilbakemldr, og vi prøver å svare alle!